Mena: CZK / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU EN
0 0.00 € Prázdny košík

Hélium pre balóny na jedno použitie 250 l + 30 balónov

Výhodné balení
Do 3 pracovných dní na sklade
42.79 € 35.36 € Bez DPH
Hélium pre balóny na jedno použitie 250 l + 30 balónov
Hélium pre balóny na jedno použitie 250 l + 30 balónov
Dostupnosť: Do 3 pracovných dní na sklade
Cena: 42.79 €

Hélium na plnenie balónov + 30 balónov.

Fľaša s héliom na jedno použitie (13,4 l fľaša s vodou obsahuje 250 l stlačeného hélia) - s týmto objemom plynu môžete nafúknuť 30 latexových balónov s priemerom 23 cm. A práve 30 balónov nájdete v priloženej sade...

Hélium sa v súčasnosti stáva neoddeliteľnou súčasťou každej oslavy alebo párty. S héliom môžete nafúknuť latexové balóniky, ktoré vydržia približne 5 hodín, alebo môžete nafúknuť fóliové balóniky. Takto naplnený balónik vydrží niekoľko dní a možno ho znovu naplniť. Ak chcete predĺžiť životnosť balónov, môžete pridať špeciálny gél, ktorý predĺži lietanie balónov.

Hélium používajú ľudia aj na inhaláciu, pri ktorej dochádza k zmene hlasu, čo určite oživí vašu párty. V héliu sa zvuk šíri trikrát rýchlejšie ako normálne, takže výrazne mení hlas. V čase, keď hélium dôjde....

Praktická héliová fľaša je na jedno použitie, ľahko sa používa a zvládne ju každý! Nádoba Baloongaz sa dá opakovane uzatvárať. Obsah kontajnera je možné skladovať minimálne 6 mesiacov, ak je ventil kontajnera úplne uzavretý.

DOPRAVA LEN KURIEROM ALEBO OSOBNÝ ODBER v našom sklade.

Hmotnosť vrátane obalu (brutto) 1000 g
Tento produkt je súčasťou: Hélium na balóny
Folat

Značku Folat založili v roku 1993 Alex Adrichem a Marc Mulckhuyse. Začínali v malej garáži s vášňou pre balóny a večierky. Dnes, po viac ako štvrťstoročí, je spoločnosť Folat so sídlom v holandskom Haarleme jedným z najväčších výrobcov v celej Európe vďaka svojmu inovatívnemu a sviežemu prístupu. "Robíme však viac než len dodávame párty potreby a dekorácie," hovoria zástupcovia značky Folat: "Dodávame úsmevy."

Našli ste nepresnosť alebo chybu v preklade? Dajte nám vedieť a my vám pošleme malý darček .

Zatiaľ žiadne názory

Pridať vlastné hodnotenie
SK - Kurierom GLS SK - Kurierom GLS V piatok 09.12.
SK - Kurierom SPS / InTime SK - Kurierom SPS / InTime V piatok 09.12.

Garancia bezplatného vrátenia tovaru


Nepadol vám tovar "do ruky"? Kúpili ste príliš veľa alebo sa nepáči farebný odtieň? Nevadí. Vďaka nášmu programu Garancia bezplatného vrátenia tovaru môžete vašu zásielku vrátiť v klasickej lehote 14 dní od okamihu, kedy ste ju obdržali a to úplne bezplatne. A je jedno, či úplne odstupujete od zmluvy, vraciate len časť objednávky alebo napríklad reklamujete.

Ako funguje Garancia bezplatného vrátenia tovaru? 

  • Ak reklamujete (napr. poškodený tovar) - najprv si prosím vytlačte a vyplňte tento reklamačný protokol - reklamácie sa riadi okrem iného. reklamačným poriadkom.

  • Ak odstupujete od zmluvy do 14 dní od obdržania zásielky - vytlačte si prosím a vyplňte formulár, ktorý nájdete tu.

Balíček spolu s vyplneným formulárom starostlivo zabaľte, tak, nech nedôjde k poškodeniu pri preprave a napíšte nám mailom na eshop@svetcukrarov.sk alebo zavolajte v pracovné dni od 8 do 16 na tel 0412 399 556.

My vám mailom zašleme spätný lístok do Zásielkovna.sk, ten potom nalepte na zásielku a doneste do najbližšieho miesta osobného odberu. Ich zoznam nájdete tu. Balíček s nalepeným lístkom jednoducho prineste a na naše náklady ho dopravíme k nám do centrálneho skladu.

Po doručení tovaru (zvyčajne do týždňa), vám zasielame nový tovar alebo peniaze na účet napísaný na vami zaslanom formulári.

V prípade, že nechcete využiť služby Garancia bezplatného vrátenia výrobku, pošlite prosím zásielku na adresu:

PNM International s.r.o.
U1 - Priemyselný park Karviná
Závodné 540/51
735 06 Karviná - Nové Mesto
Česká republika

Tel pre kuriéra / poštu: +420 603 33 77 55

Zásielky neposielajte ako dobierku, nevyžiadané dobierky neprijímame a proces vrátenia by sa vám tak zbytočne predražil.

Kontaktujte nás

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.