Mena: CZK / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU EN
0 0.00 € Prázdny košík

Hélium pre balóny jednorazový kontajner 250 bez balónov

Balónik s héliom na jedno použitie s objemom 250 l ( stačí na naplnenie približne 30 balónikov)

Podrobný popis produktu
Posledný kus na sklade
Máme skladom 1 ks V stredu 30.11. Môže byť k odberu alebo kuriérom k Vám domov.
40.92 € 33.82 € Bez DPH
Hélium pre balóny jednorazový kontajner 250 bez balónov
Hélium pre balóny jednorazový kontajner 250 bez balónov
Dostupnosť: Máme skladom 1 ks
Cena: 40.92 €

Balónik s héliom na jedno použitie s objemom 250 l ( stačí na naplnenie približne 30 balónikov)

HÉLIUM PRE BALÓNY BALOONGAZ - jednorazová tlaková nádoba s objemom vody 7 l, obsahuje 250 l stlačeného hélia. Hmotnosť valca je 1,95 kg, výška 360 mm. Hélium BALOONGAZ obsahuje 99 % čistého hélia. S týmto obsahom plynu môžete nafúknuť 30 latexových balónikov s priemerom 23 cm. Balóniky nie sú súčasťou balenia, ale môžete si ľahko vybrať krásne nafukovacie balóniky v našom obchode.

Hélium je dnes neodmysliteľnou súčasťou každej lepšej oslavy alebo párty. S héliom vo fľaši môžete ľahko a jednoducho nafúknuť gumové latexové balóniky, ktoré vydržia približne 5 hodín, alebo môžete nafúknuť obľúbené fóliové balóniky a budete mať nezabudnuteľnú výzdobu nielen počas oslavy, ale aj po nej. Takto naplnený fóliový balónik vydrží niekoľko dní a možno ho znovu naplniť. Ak chcete predĺžiť životnosť balónov, môžete pridať špeciálny gél, ktorý predĺži lietanie balónov.

Hélium používajú ľudia, keď chcú pobaviť okolie a seba zmenou hlasu. Keďže v héliu sa zvuk šíri trikrát rýchlejšie ako normálne, výrazne mení hlas. V čase, keď hélium dôjde...

Praktická uzatvárateľná héliová fľaša je na jedno použitie, ľahko sa používa a môže s ňou manipulovať ktokoľvek! Obsah kontajnera je možné skladovať minimálne 6 mesiacov, ak je ventil kontajnera úplne uzavretý.

Spôsob dopravy len GLS, alebo osobný odber v našom sklade.

Hmotnosť vrátane obalu (brutto) 1000 g
Tento produkt je súčasťou: Hélium na balóny
Našli ste nepresnosť alebo chybu v preklade? Dajte nám vedieť a my vám pošleme malý darček .

Zatiaľ žiadne názory

Pridať vlastné hodnotenie
SK - Kurierom GLS SK - Kurierom GLS V stredu 30.11.
SK - Kurierom SPS / InTime SK - Kurierom SPS / InTime V stredu 30.11.

Garancia bezplatného vrátenia tovaru


Nepadol vám tovar "do ruky"? Kúpili ste príliš veľa alebo sa nepáči farebný odtieň? Nevadí. Vďaka nášmu programu Garancia bezplatného vrátenia tovaru môžete vašu zásielku vrátiť v klasickej lehote 14 dní od okamihu, kedy ste ju obdržali a to úplne bezplatne. A je jedno, či úplne odstupujete od zmluvy, vraciate len časť objednávky alebo napríklad reklamujete.

Ako funguje Garancia bezplatného vrátenia tovaru? 

  • Ak reklamujete (napr. poškodený tovar) - najprv si prosím vytlačte a vyplňte tento reklamačný protokol - reklamácie sa riadi okrem iného. reklamačným poriadkom.

  • Ak odstupujete od zmluvy do 14 dní od obdržania zásielky - vytlačte si prosím a vyplňte formulár, ktorý nájdete tu.

Balíček spolu s vyplneným formulárom starostlivo zabaľte, tak, nech nedôjde k poškodeniu pri preprave a napíšte nám mailom na eshop@svetcukrarov.sk alebo zavolajte v pracovné dni od 8 do 16 na tel 0412 399 556.

My vám mailom zašleme spätný lístok do Zásielkovna.sk, ten potom nalepte na zásielku a doneste do najbližšieho miesta osobného odberu. Ich zoznam nájdete tu. Balíček s nalepeným lístkom jednoducho prineste a na naše náklady ho dopravíme k nám do centrálneho skladu.

Po doručení tovaru (zvyčajne do týždňa), vám zasielame nový tovar alebo peniaze na účet napísaný na vami zaslanom formulári.

V prípade, že nechcete využiť služby Garancia bezplatného vrátenia výrobku, pošlite prosím zásielku na adresu:

PNM International s.r.o.
U1 - Priemyselný park Karviná
Závodné 540/51
735 06 Karviná - Nové Mesto
Česká republika

Tel pre kuriéra / poštu: +420 603 33 77 55

Zásielky neposielajte ako dobierku, nevyžiadané dobierky neprijímame a proces vrátenia by sa vám tak zbytočne predražil.

Kontaktujte nás

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.