Mena: CZK / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0.00 € Prázdny košík
    Autor: Michal Kubíček

    Vážení zákazníci, v súvislosti s núdzovým stavom by sme vás chceli ubezpečiť, že v eshope naďalej expedujeme vaše objednávky bez obmedzenia. Denne prijímame vaše objednávky cez eshop a odosielame tovar z nášho centrálneho skladu. Personálne posilňujeme a dokonca sme v minulých dňoch pribrali nových zamestnancov do expedície.

    Zaviedli sme samozrejme tiež niekoľko bezpečnostných opatrení: vás ako zákazníkov sa týka najmä to, že po dobu karantény neumožňujeme návštevy skladu cudzím osobám a zrušili sme tu osobné odbery. Na dúhou stranu bez obmedzenia a prerušenia zasielame kuriérom na adresu, a to hneď dvoma kuriérskymi spoločnosťami, tak aby sme boli schopní plne pokryť vaše požiadavky a objednávky. Samozrejme tiež zasielame na odberné miesta nášho partnera - siete Zásielkovňa. Toto platí ako Slovensko, tak aj pre Českú republiku a Maďarsko.

    Najviac otázok aktuálne smeruje práve k výdajnom miestam siete Zásielkovna, z ktorých je veľa umiestnené v obchodoch, ktoré môžu byť uzatvorené (predajne odevov, prevádzkarne služieb a podobne). Či budú tieto miesta v prevádzke aj ako výdajne Zásielkovna, záleží v súčasnosti plne na rozhodnutí prevádzkovateľov týchto konkrétnych prevádzok. Aktuálne platí, že všetky výdajné miesta môžu podľa posledných vyjadrení vlády slúžiť pre výdaj zásielok z internetových obchodov. Na druhú stranu sa samozrejme môže stať, že daný majiteľ sa jednoducho rozhodne pôsobisko neotvoriť z akýchkoľvek dôvodov. V takýchto prípadoch sa však nemusíte o svoje balíčky báť, pracujeme spoločne so Zásilkovna na riešenie týchto prípadov - buď budú balíčky prevezené čo najskôr na iné otvorené najbližšie miesto a vy o tom budete Zásilkovna informovaní mailom alebo SMS, prípadne budú vrátené na depo. A práve tu môžete veľmi pomôcť aj vy sami, ak už teraz viete, že miesto, ktoré ste si vybrali na odber vašej zásielky je zatvorené (ako miestny máte zvyčajne presnejšie informácie), nič sa nedeje, proste nám len odpovedzte na ktorýkoľvek email s potvrdením objednávky a napíšte nám adresu napr. domov, či inú adresu, kde sa zdržujete, skrátka kam máme balíček nechať doručiť. My ich spoločne so Zásilkovna presmerujeme na túto adresu, bez toho aby ste platili akékoľvek peniaze navyše.

    Zásielkovna súčasne v rámci rýchlenie výdaja a eliminácia kontaktu osôb zaviedla bezkontaktné platby, tj. Na pobočkách je možné od pondelka hradiť dobierku iba bezkontaktne (napr. Kreditnou kartou). Preto odporúčame všeobecne platbu vopred alebo on-line platobnou kartou, dá sa očakávať, že podobné opatrenia v blízkej dobe zavedú aj kuriérskou a ďalšie prepravné spoločnosti.

    Aké typy výdajných miest by mali zostať otvorené?

    • Predajne potravín,
    • predajne výpočtovej a telekomunikačnej techniky, audio a video prijímačov, spotrebnej elektroniky, prístrojov a ďalších výrobkov pre domácnosti,
    • benzínové a čerpacie stanice pohonných hmôt,
    • drogérie a predajne hygienického tovaru, kozmetiky a iného drogistického tovaru,
    • lekárne a výdajne zdravotníckych pomôcok,
    • predajne malých domácich zvierat, krmivá a ďalších potrieb pre zvieratá,
    • očnej optiky (predajne okuliarov, kontaktných šošoviek a súvisiaceho tovaru),
    • trafiky a predajne novín a časopisov a tabakových výrobkov,
    • výdajné miesta iných internetových obchodov.
    • predvádzky telekomunikačných operátorov,
    • predvádzky verejneho stravovaním a stánky s rýchlym občerstvením,
    • predvádzky poštových, bankových a poisťovacích služieb.


    Ako je to s cestou pre balíček do odberného miesta v rámci karantény?

    Vo vzťahu k prevádzke výdajných miest sú povolené cesty osôb nevyhnutne nutné k využívaniu poštových služieb. Zásilkovna je registrovaným poskytovateľom poštových služieb. Ďalej bol vydaný zákaz maloobchodného predaja, ale výdaj zásielok z internetových obchodov môže prebiehať aj v týchto inak zatvorených obchodoch, má výnimku (je povolený).

    Ďalšie odpovede na vaše otázky nájdete tiež na webe Zásielkovňa.

    Ďakujeme za vašu podporu a držíme aj vám palce. Spoločne to zvládneme!

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.